четверг, 24 марта 2016 г.

Майстер-клас



Деражнянський районний методичний кабінет
Богдановецький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – Дошкільний навчальний заклад»

                                   Майстер- клас
учителя світової літератури Вороневич Тетяни Геннадіївни з теми
«Розвиток критичного мислення та формування моральних компетентностей учнів на уроках світової літератури»
( на базі Деражнянського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 –Гімназія)

          
                                         Деражня
                                            2015
                      

                      ПЛАН  РОБОТИ  МАЙСТЕР-КЛАСУ
Тема:  Розвиток критичного мислення  та формування моральних компетентностей учнів на уроках світової літератури
Мета:  познайомити учасників з досвідом роботи з даної теми, теоретичними засадами технології розвитку критичного мислення, методами, прийомами та стратегіями роботи, побудовою уроків за цією технологією

1.     Презентація досвіду роботи Вороневич Т.Г. з теми «Формування моральних компетентностей та розвитку критичного мислення учнів на уроках світової літератури – тренінг .
2.     Урок за технологією розвитку критичного мислення: 5 клас. Елеанор Портер. «Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.
3.     Огляд науково-методичної літератури з питання формування моральних компетентностей та розвитку критичного мислення учнів.
4.     Підсумок та рекомендації








                                   Рекомендації
 за наслідками проведення майстер-класу на тему «Формування моральних компетентностей та розвиток критичного мислення на уроках світової         
                                           літератури
       Під час майстер-класу опрацьовано технологію розвитку критичного мислення, її теоретичні засади і практичне спрямування, використання доцільних методів та прийомів роботи вчителя та учнів за даною технологією
        Враховуючи зростаючий інтерес до даної технології та важливість розвитку критичного мислення учнів в сучасних умовах, учасники майстер-класу рекомендують:
1.     Вважати, що розвиток критичного мислення учнів сприяє:
-         вихованню вільної, незалежної, здатної самостійно осмислювати
явища навколишньої дійсності та відстоювати власну думку особистості;
-         утвердженню орієнтирів загальнолюдської моральності
-         розширенню духовного виднокола особистості;
-         розвитку культури мислення;
-         формуванню вміння приймати відповідальні рішення у складних ситуаціях морального вибору і нести відповідальність за їхні наслідки;
-         вихованню толерантності;
-         стимулюванню власного духовно-морального пошуку учнів
-         доцільному впровадженню інноваційних педагогічних технологій.
2.     Сприяти опануванню технологією розвитку критичного мислення та розробці навчальних матеріалів за даною технологією.
3.     Сприяти співпраці педагогів, що використовують елементи технології розвитку критичного мислення, організовувати обмін їх досвідом.
4.     Популяризувати досвід роботи педагогів за технологією розвитку критичного мислення серед колег через участь у семінарах, майстер-класах та через мережу Інтернет.
5.     Вважати, що технологія розвитку критичного мислення учнів повинна поєднуватись з формуванням у них моральних компетентностей.
6.     При проведенні уроків з елементами технології розвитку критичного мислення дотримуватись поетапності та добирати відповідні кожному етапу форми, методи, прийоми та стратегії діяльності учителя і учнів

     
     
                          
               
               
                                     Дякую за увагу!
                           ТРЕНІНГ НА  ТЕМУ
 «Розвиток критичного мислення та формування моральних компетентностей учнів на уроках світової літератури»     
                (презентація досвіду роботи Вороневич Т.Г.)
                               ПЛАН ТРЕНІНГУ
І. Знайомство. На запропонованих аркушах написати своє ім`я в стовпчик і на кожну букву імені – позитивну рису свого характеру. Озвучити.
Що дало виконання цієї вправи? Чи використовувалось при її виконанні критичне мислення?
ІІ. Очікування. На дошці намальовано плакат – річка з двома берегами. На нижньому березі написано «Берег сподівань», на верхньому – «Берег звершень». На запропонованих листочках паперу учасники малюють кораблики і пишуть свої очікування від тренінгу. Озвучують і приклеюють на «Берег сподівань»
ІІІ. Основна частина тренінгу:
1)    Презентація досвіду роботи Вороневич Т.Г.
2)    Руханка (об`єднання в групи – Актуалізація. Усвідомлення. Рефлексія). Аркуші паперу з написами «Актуалізація», «Усвідомлення», «Рефлексія» розрізаються за кількістю учасників, рівномірно розділених на три і роздаються всім учасникам. Учасники встають і шукають інших, щоб скласти слово. Таким чином організуються три групи.
3)    Завдання групам. Скласти модель уроку за використанням технології розвитку критичного мислення. Для цього з запропонованого матеріалу відібрати прийоми, актуальні для етапу:
-         І група – актуалізації;
-         ІІ група – усвідомлення;
-         ІІІ група – рефлексії.
4)    Презентація роботи груп. Кожна група розміщує результати своєї роботи на дошці, пояснюючи вибір.
IV. Рефлексія. Аналіз очікувань. Кожен учасник тренінгу підходить до плакату з річкою і розміщує свої кораблики на іншому березі, якщо очікування справдилися, або залишає їх на місці, якщо очікування не справдилися, озвучуючи своє рішення.
V. Завершення тренінгу. «Віночок побажань». Кожен учасник тренінгу продовжує речення «Я бажаю нам всім…» і додає одне слово-побажання. «Я бажаю нам всім миру»
                                           





2 комментария:

  1. Top 7 casinos with slots and games from Jackpotcity
    Check 동해 출장마사지 out the 상주 출장샵 casino list and 제주도 출장안마 see the best online slot machines for real money 안동 출장마사지 jackpotcity, Jackpot City 울산광역 출장마사지 casino and slots at Jackpotcity Casino.

    ОтветитьУдалить